Nga ushqimi varet 90% e humbjes së peshës: Top ushqimet që jua djegin yndyrën rreth barkut!

0
37

Dieta është komponent krucial për djegie të yndyrës, ndërkaq rreth 90 për qind e suksesit apo dështimit do t’i atribuohet ushqimit dhe pijeve që i konsumoni.

Sidoqoftë, dieta nuk nënkupton vetëm privimin nga ushqime të caktuara, por është vendim për një stil të jetesës, prandaj duhet të vendosni ta ndryshoni ushqimin që e hani, sasinë dhe shpeshtësinë e shujtave.

 Më poshtë ju sjellim disa prej ushqimeve më të mira që mund t’i konsumoni nëse jeni duke provuar të digjni dhjamin dhe të humbni peshë:

Çaji i gjelbër
Çaji i gjelbër është një prej mënyrave më të mira për të ndihmuar në procesin e djegies së yndyrës, sepse është i pasur me përbërës të cilët kontribuojnë në humbje të peshës.

Shega
Shega është e pasur me vitaminë C, vitaminë K, foliat dhe kalium. Sasia e lartë e fibrave ndihmon në sistem të tretjes, por edhe përmirësohet qarkullimi i gjakut dhe performanca fizike.

Gjoksi i pulës
Gjoksi i pulës është një prej burimeve më të mira të proteinës, pasi që e ulë apetitin, e shpejton metabolizmin dhe ndihmon në humbje të peshës.

Vezët
Vezët po ashtu janë burim i mirë i proteinës dhe i acideve yndyrore omega-3.

Vaji i kokosit
Vaji i kokosit është i mbushur me acide yndyrore që e ulin kolesterolin, e përmirësojnë funksionin e trurit dhe i zvogëlojnë sulmet epileptike.

Farat chia
Farat chia janë të pasura me vlera ushqyese, e posaçërisht me fibra dhe proteina. Ato gjithashtu përmbajnë nivele të larta të acideve yndyrore omega-3, kalciumit, fosforit, magnezit dhe ju ndihmojnë t’i largoni shpejt kilogramët me dhjamë.

PËRGJIGJU

Ju lutemi shkruani komentin tuaj!
Ju lutem shkruani emrin tuaj këtu